onsdag den 18. maj 2011

Der er ingen hornfisk i Vejle Fjord!

Okay, det er nok en sandhed med visse modifikationer, men der var ikke nogen ved Fakkegrav i tidsrummet 1115 - 1315.
Jeg var kørt til Vejle for at hente nogle nye waders (Kinetic waterspeed g2) og i forretningen spurgte jeg lidt ind til, hvor i Vejle fjord man skal fiske Hornfisk. Svaret faldt prompte; Fakkegrav er stedet det sner' ellers skulle jeg køre til Middelfart. Da Middelfart var den forkerte vej, faldt valget så på Fakkegrav, og som overskriften antyder var der intet at komme efter, udover at få ødelagt mine jeans, på en glat og stenet bakke :( Jeg prøvede ellers lidt af hvert, både blink og bombarda, men nej!

Jeg tror faktisk ikke at jeg kan konkludere noget i dag, ud over dagens overskrift.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar