fredag den 25. februar 2011

Så er det blevet weekend.

Så er det blevet fredag, og en ny weekend står udenfor og banker på døren. Min fiskemakker og jeg skulle egentligt på tur i morgen, men den er udskudt til søndag, mest pga. vejret (jeg bryder mig virkelig ikke om isslag).

Det er planlagt indtil videre, at vi prøver Føns Vig, på Fyn. Kombineret med vinden fra øst, burde det kunne give et resultat. Især hvis vi starter der, hvor sommerhusene stopper, og ikke som jeg gjorde sidst, inde i bunden af vigen, udfor parkeringspladsen.

Jeg satser stadig på Brandon samt en lille ophænger på AHT-eren, det må snart give et andet resultat end 0 fisk! (ellers skifter jeg til UV jagt og skyder dem i stedet! og ja, det var en trussel!).
Der var jo snak om fotos for to indlæg siden, jeg arbejder stadig på det. Men kameraet dur ikke ordentligt og lyset er dårligt, og og og...*


*indsæt vilkårlig dårlig undskyldning her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar