torsdag den 17. marts 2011

Aborg strand, i gråvejr.

Efter at have afviklet lidt timer på afdelingen med at flytte skeletter, var der tid til en kort fisketur. Altså når man jo nu er på Fyn, kan man jo lige så godt udnytte at man har kørt derned, og så tage en fiskestang med. Idag havde jeg så to med, men det gjorde nu ingen forskel.

Vejret var gråt og overskyet, med vind fra øst.. Men når det kommer til vindretning giver jeg snart op. Når man står på en nord-syd orienteret strand, og vinden kommer fra øst, hvorfor sker det så igen og igen at vinden så ved stranden og ude over vandet kommer fra nord eller syd? Jeg forstår det ikke.
Det skete i alt fald i dag, så efter en halv times fluefiskeri med vinden fra højre/nord, gav jeg op, og fandt spinnestangen og bombardaflåddet frem. Jeg fik affisket ca 700 meter kyst med et fint og markeret badekar, og der var både brandon, brenda og en pattegris for enden af forfanget, samt en lille red tag palmer som ophænger.
Men der var selvfølgelig ingen fisk til mig i dag.

Jeg havde vist samtidig den store "fornøjelse" at hilse på chattonella, vandet var brunt og uklart.

Dagens konklusion er følgende, jeg gør alt rigtigt, før eller siden opdager fiskene det også!

Og nu med billede, for your viewing pleasure. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar