onsdag den 9. marts 2011

Hurtig tur til Ørnereden.

Her til formiddag skulle fruen til møde i Århus, og når man nu var der, og havde lidt timer at slå ihjel, var det oplagt at tage en fiskestang med.
Vinden skulle være frisk fra syd-sydvest, hvilket i virkeligheden nok nærmere var fra syd. Jeg havde ikke lyst til at skulle wadefiske idag, og valgte derfor at lade fluestangen blive hjemme, og tage min Kinetic Colombia med, det er vel i grunden en ganske ordinær spinnestang, men den passer mig fint, når det er bombarda og flue er der ude i den skarpe ende.
På linen var der som sædvanlig en Brandon på, samt en ny Red tag palmer som ophænger. Og jeg kan da så fast med det samme, at det blev endnu en nultur, da der hverken blev set fisk, mærket nap eller noget.. Ikke engang en forslugen lappedykker eller et marsvin blev set!
Jeg har tidligere fisket ved Ørnereden, men jeg tror ikke længere på pladsen. Jeg ved ikke om det bare er en lang vinter der påvirker fiskeriet ved Århus, eller om fiskeriet generelt er blevet forringet.
Dagens konklusion er i alt fald, at det vil vare længe før jeg igen prøver Ørnereden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar