mandag den 28. marts 2011

Klintebjerg Marina

Efter endt eksamen i chordatzoologi (ikke lige mit felt) skulle fiskestangen da lige luftes. Valget faldt på Klintebjerg Marina ved Odense fjord. Desværre var jeg ikke den eneste der havde fået den ide, og ved ankomst på pladsen, stod der allerede 4 mand høj, på den lille spot.

Vandet var rimeligt klart, vejret var fint, men ingen af de 4 havde fangt noget. Så jeg valgte faktisk bare at hoppe ind i bilen igen og finde hjem. Jeg skal i den sammenhæng fortælle om min gps (en tidlig medion) der har holdt længe og tjent mig vel. Men den kan til tider vælge at skyde genvej, ad de mest besynderlige veje. Idag mente den adskillige gange, at en umarkeret markvej, der krydsede en å (uden bro vel at mærke) da klart var at foretrække frem for sådan en asfalteret hovedvej.

Så et kort indlæg idag, om en "ikke fisketur". Dagens konklusion er at jeg snarest bør få mig en nyere model af gps.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar